Posted on

Scan, Kävlinge del 1

Scan i Kävline är idag riven. Här har mången UE entusiast sprungit.
Jag hade dragit mig i det längsta men när man ”äntligen” tagit ett beslut för rivning så passade jag på.
Denna blogg påbörjade jag förra hösten och måste påstå att det är dax att publicera den nu.
Jag tror att det är det mest sönderslagna stället jag varit på MEN ,samtidigt hade man börjat tömma husen på metaller och annat återanvändingsbart så självklart blir det ännu rörigare.
Vi var inte ensamma där ,och helt plötsligt kom en stol utfarandes från ett av fönstren på övervåningen.
Bilderna är tagna från 2012-2013-2014

 

 

tempress

 

Scans tak

 

stämpla in

 

personalmatsal och bastu

 

outlook

 

tegelhög

 

a pile of debre

 

Ei saa peittää

 

A pile of rubble

 

Jaaa det är inte mycket kvar när jag var där … men många bilder blev det. Detta är bara en litet axplock. Mer kommer framöver.
Här nedan några SV bilder , något jag smått börjat med 🙂

Kaos liten

 

Kävlinge 9 november 2014

 

A pile of rubble BW
Tack för att du tittade in , fler bilder från scan kommer snart 🙂

 

 

 

 

Om fanfanbabii

Just an Ordinary Person!

2 svar till “Scan, Kävlinge del 1

  1. Thomas B ⋅

    Tråkigt att det är borta nu

Kommentera

