Posted on

Övergivna Fordon på en Ö

Övergivna Fordon av alla de slag kan man hitta spritt över hela Sverige! Vi har ju alla de kända bilkyrkogårdarna, men där har JAG aldrig varit! Men vi finner ju massa roligt vart vi än vänder oss. Jag var av en händelse på Agersö i Danmark och DÄR på denna lilla Ö fanns ju massor av roliga övergivna saker och fordon.

Traktorer i alla dess former har alltid fascinerat mig. Jag är inte så duktig på dem men med tiden har jag i alla fall lärt mig de olika märkena! Men det dök upp en ny här som jag inte tidigare sett, En DB. David Brown. Tyvärr stod den helt otillgänglig för mig att gå in och fota men en inzoomning fick duga 😀

På denna lilla ö hittade jag  både Ferguson och Fordson.. (flera av dem)

Uthyrning av gamla Cyklar funkar nog inte så bra.. framför allt inte när grannen hyr ut helt nya.

Häromdagen fann jag ett sjukt najs ställe med 3 i en kan man säga. 2 traktorer och en bil, men hehe de kommer i en egen blog. :D~

Detta bildspel kräver JavaScript.

Om fanfanbabii

Just an Ordinary Person!

Kommentera

