Posted on

Kävlinges “Gröna Monster”, del 2

Jag hade ju filmare med till ”mitt” gröna monster. Jaaa, jag kallar de mina för jag bara älskar dessa!
Det är inget jag bara bockar av att jag sett och går vidare, nej nej!
Peter, min gode vän hade filmkameran med och när vi hinner ska vi sätta ihop nåt bra!

Men här kommer några fler bilder från Kävlinges ”Green Monster”  🙂

arbetsschema

Sex är enda utvägen O.o

Och så ett litet bildspel 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

Om fanfanbabii

Just an Ordinary Person!

Kommentera

