Posted on

INGA Spöken, del 1 Broby Sanatorium

Nääää
Det finns inga spöken på Broby Sanatorium!
Eller så är de rädda för mig!
Här fann jag bara frid, sönderslagna fönster och glada barn!

 

Broby Sanatorium har inte varit något mål jag bara måste se, men jag är glad att jag fick tillfälle att åka hit!
Dessa mastodont byggnader som står öde får mig bara att bli ledsen!
Kanske för att det som varit borde ha värnats om mer, eller för att det som efterlämnats borde ha rivits för länge sedan!
Men jag är ju inte den enda med drömmar!

 

Nä, jag kan inte ens försöka editera mina bilder så de ser dystra ut för det var inte känslan jag fick när jag kom dit!

 

 

Ett ställe dit massor av folk dagligen strömmar förbi, med hundar, kameror, kofotar och annat tillhygge för att skapa sig en egen blick av detta Gigantiska bygge!
Alla kommer vi hit av olika orsaker, precis som patienterna när det begav sig 🙂

 

Underhållet sköts lite dåligt!

 

 

Om fanfanbabii

Just an Ordinary Person!

Kommentera

