Posted on

Teckomatorp, inte bara BT KEMI

NANNY NILSSON
Manufaktur-Garn & Tricotaffär

Äntligen har jag fått möjlighet att fota detta själv, YAY

Min mormor hette Nanny så när jag en gång för länge sedan
hörde talas om detta ställe så var det en given plats att åka till.

Tyvärr har jag med väldigt liten framgång hittat några uppgifter
om denna affär men jag vet att den stått tom läääänge!

Affären står ju mitt inne i Teckomatorp så om det är någon av er
där ute som har lite info: DELA MED ER 🙂

Det händer inte ofta nuför tiden att jag tar mig uppåt
Skåne detta hållet men jag blev verkligen inte besviken !
Först en fantastisk Konsert, STAGE AFRICA med
sonen som spelar Djembe och Marimba
och sen Svalöv och Teckomatorp som Bonus.
Inte illa , inte illa alls 🙂

Om fanfanbabii

Just an Ordinary Person!

3 svar till “Teckomatorp, inte bara BT KEMI

  1. Någon skrev en gång att du gillar fönster… 😉

Kommentera

